| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Юридичний інститут»
- Кафедри»
- Кафедра іноземних мов юридичного інституту»
- Викладачі»
- Мись Тетяна Іванівна
Мись Тетяна ІванівнаКафедра: | Кафедра іноземних мов юридичного інституту |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Стаж роботи: | 4 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта: - 2012-2016 - закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова,здобула ступінь бакалавра за напрямком підготовки "філологія" та здобула кваліфікацію бакалавра філології; вчителя англійської мови та зарубіжної літератури
- 2016-2018 - закінчила магістратуру Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр,спеціальність "Філологія",спеціалізація "германські мови та літератури( переклад включно)", професійна кваліфікація - філолог,фахівець з англійської та німецької мов та зарубіжної літератури
- 2020 рік закінчила курси підвищення кваліфікаціі
|
Кафедра: | Кафедра іноземних мов юридичного інституту |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Стаж роботи: | 4 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта: - 2012-2016 - закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова,здобула ступінь бакалавра за напрямком підготовки "філологія" та здобула кваліфікацію бакалавра філології; вчителя англійської мови та зарубіжної літератури
- 2016-2018 - закінчила магістратуру Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр,спеціальність "Філологія",спеціалізація "германські мови та літератури( переклад включно)", професійна кваліфікація - філолог,фахівець з англійської та німецької мов та зарубіжної літератури
- 2020 рік закінчила курси підвищення кваліфікаціі
|
Публікації: | Мись Т. І. Використання платформи MyEnglishLab у навчанні майбутніх юристів англійської мови / Т. І. Мись // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. – 2019. Вип. 30. – С. 120 –126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2019_30_16 |
---|
|