Пакет 2 “ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА” (ВИБІРКОВА 3-7 СЕМЕСТРИ) для ЮГНімецька мова
формувати професійну компетентність, навчити обґрунтовувати власну думку і використовувати лексику за сферами вживання.
Erste Kontakte. Vorstellungsgespräch. Herkunft und Beruf. Gegenstände im Haus und Haushalt. Gegenstände benennen und beschreiben. Preisangaben verstehen und notieren. Essen und Trinken. Essgewohnheiten beschreiben. Im Restaurant bestellen und bezahlen. Lebensmittel einkaufen. Wohnen. Wohnung beschreiben. Einrichtungsgegenstände kommentieren. Alltag. Orientierung in der Stadt. Orte angeben. Den Weg beschreiben. Kaufen und schenken. Wünsche äußern. Geschänkvorschläge machen. Einladung schreiben. Kaufwünsche äußern. Beschwerden beschreiben. Sprechstunde. Ratschläge geben und weitergeben. Deutsche Sprache und deutsche Kultur. Biographische Angaben. Geographische Angaben. Nach dem Weg fragen.
Klimaszyk P. Schritte international / P. Klimaszyk, I. Krämer-Kienle., 2006. – (Deutsch als Fremdsprache. Niveau A1/1). H.Aufderstraße, H.Bock таін. Themen neu 1. Max Huber Verlag, 2001. H.Aufderstraße, H.Bock, J.Müller, H.Müller. Themen neu 2 (Kursbuch, Arbeitsbuch). – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2005.
Rosa-Maria Dallapiazza u.a. Tangram 1 B. - Ismaning: Max Hueber Verlag, 2002. Китайська мова Мета дисципліни. Формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції і здійснення в процесі навчання виховання, освіти і розвитку особистості студента; набуття студентами мовних, лінгвокраїнознавчих та культурологічних знань і формуванні системи мовленнєвих умінь з говоріння, читання, письма та аудіювання. Результати навчання та компетентності. знати: • орфографію і правила читання фонетичної системи піньінь; основні ієрогліфічні ключи та графеми, володіти правилами написання ієрогліфів, знати структуру простого речення вкитайській мові, мати уявлення про формування частин мови. • мовленнєві формули і лексичний матеріал у межах підручника А. Ф. Кондрашевський; • базовий лексичний матеріал за темами усного мовлення: «Знайомство», «Родина»«Розпорядок дня, тижня»,«Дім, кімната», «Вільний час, хобі», «Види спорту»; вміти: просто і зв’язано висловлюватися на знайомі теми або теми особистихінтересів; підтримувати бесіду на побутові теми Рекомендовані інформаційні джерела.
Остання редакція: 23.03.25 |