Юридичний інститут

Пакет 2 “ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА” (ВИБІРКОВА 3-7 СЕМЕСТРИ) для ЮГ

Німецька мова

  1. Мета дисципліни:

формувати професійну компетентність, навчити обґрунтовувати власну думку і використовувати лексику за сферами вживання.

  1. Результати навчання та компетентності:
  2. розуміти зміст письмових текстів і усних повідомлень в обсягах загальновживаної і базової професійної лексики;
  3. зв’язно висловлюватися щодо загальних і ділових тем у стандартних ситуаціях;
  4. виступати з короткими інформаційними повідомленнями;
  5. реферувати інформацію, тобто переказувати її зміст та висловлювати свою думку щодо її проблематики;
  6. писати правильно оформлені листи, електронні повідомлення, поштові листівки тощо;
  7. проводити елементарні презентації з коментуванням візуальних і графічних зображень;
  8. вести діалоги і телефонні розмови за соціокультурними правилами німецькомовного ареалу.
  1. Зміст навчальної дисципліни за темами:

Erste Kontakte. Vorstellungsgespräch. Herkunft und Beruf. Gegenstände im Haus und Haushalt. Gegenstände benennen und beschreiben. Preisangaben verstehen und notieren. Essen und Trinken. Essgewohnheiten beschreiben. Im Restaurant bestellen und bezahlen. Lebensmittel einkaufen. Wohnen. Wohnung beschreiben. Einrichtungsgegenstände kommentieren. Alltag. Orientierung in der Stadt. Orte angeben. Den Weg beschreiben. Kaufen und schenken. Wünsche äußern. Geschänkvorschläge machen. Einladung schreiben. Kaufwünsche äußern. Beschwerden beschreiben. Sprechstunde. Ratschläge geben und weitergeben. Deutsche Sprache und deutsche Kultur. Biographische Angaben. Geographische Angaben. Nach dem Weg fragen.

  1. Рекомендовані інформаційні джерела:

Klimaszyk P. Schritte international / P. Klimaszyk, I. Krämer-Kienle., 2006. – (Deutsch als Fremdsprache. Niveau A1/1).

H.Aufderstraße, H.Bock таін. Themen neu 1. Max Huber Verlag, 2001.

H.Aufderstraße, H.Bock, J.Müller, H.Müller. Themen neu 2 (Kursbuch, Arbeitsbuch). – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2005.

 

Rosa-Maria Dallapiazza u.a. Tangram 1 B. - Ismaning: Max Hueber Verlag, 2002.

Китайська мова

Мета дисципліни.

Формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції і здійснення в процесі навчання виховання, освіти і розвитку особистості студента; набуття студентами мовних, лінгвокраїнознавчих та культурологічних знань і формуванні системи мовленнєвих умінь з говоріння, читання, письма та аудіювання.

Результати навчання та компетентності.

знати:

• орфографію і правила читання фонетичної системи піньінь; основні ієрогліфічні ключи

та графеми, володіти правилами написання ієрогліфів, знати структуру простого речення вкитайській мові, мати уявлення про формування частин мови.

• мовленнєві формули і лексичний матеріал у межах підручника А. Ф. Кондрашевський;

• базовий лексичний матеріал за темами усного мовлення: «Знайомство», «Родина»«Розпорядок дня, тижня»,«Дім, кімната», «Вільний час, хобі», «Види спорту»;

вміти:

просто і зв’язано висловлюватися на знайомі теми або теми особистихінтересів; підтримувати бесіду на побутові теми

Рекомендовані інформаційні джерела.

    • 新使用汉语课本(第1、2册):俄文注释本/刘珣主编。-北京:北京语言大学出版社,2008重印。
    • 使用汉语课本(第1-2册):英文翻译/刘珣、邓恩明等。- 北京:北京商务印书出版,1986。
    • 1. 桥梁:实用汉语中级教程(下册),北京:北京语言大学出版社,2008年重印,306页
Остання редакція: 23.03.25