Юридичний інститут

Друга іноземна мова (вибіркова, 3-7 семестри)

Дисципліна «Друга іноземна мова (китайська, іспанська, німецька)» викладається на другому, третьму та четвертому курсах бакалаврського рівня підготовки на всіх спеціальностях Юридичного інституту. Дисципліна викладається з урахуванням рівнів володіння іноземною мовою за шкалою CEFR.

Мета дисципліни - практичне оволодіння студентами мовленнєвими навичками на базовому рівні для здійснення спілкування обраною мовою у 4 видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі у типових ситуаціях. Формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції і здійснення в процесі навчання виховання, освіти і розвитку особистості студента; набуття студентами мовних, лінгвокраїнознавчих та культурологічних знань і формуванні системи мовленнєвих умінь з говоріння, читання, письма та аудіювання.

Передумови до вивчення навчальної дисципліни: розуміння мови як системи знаків, звукового та графічного аспектів мовного знака, знання теоретичних основ мовленнєвої діяльності, вміння використорвувати набуті знання на практиці.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (китайська, іспанська, німецька)» є комунікативна компетенція обраної мови, вміння та навички читання, аудіювання, говоріння та письма обраною мовою.

Завданням навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (китайська, іспанська, німецька)» є сформувати у здобувачів вищої освіти вміння та навички ведення спілкування обраною мовою в різних побутових ситуаціях, сформувати лексичні та граматичні навички з обраної мови, сформувати компетенції аудіювання та читання, виховувати повагу до культури, історії та сучасності країни, мова якої вивчається. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні:

знати: особливості фонетичного, граматичного, лексико-фразеологічного складу обраної мови; мовні, мовленнєві та культурологічні норми ведення спілкування обраною мовою; визначений лексичний та граматичний мінімум;

уміти: вільно спілкуватись обраною мовою за вивченими темами; вести бесіди обраною мовою на навчально-побутові й інші теми з урахуванням культурологічного аспекту мовлення; сприймати обрану мову на слух (по аудіо- та відеозаписах початкового ступенюскладності тощо);

володіти: відповідними навичками (аудіювання, читання, говоріння та письма) для створення повідомлень обраною мовою, ведення спілкування з носіями обраної мови; навичками використання інформаційних джерел інформації, зокрема, письмових та електронних словників з обраної мови.

Зміст навчальної дисципліни розкривається у п'яти змістових модулях, в яких подаються і вивчаються основи обраної мови, а саме ієрогліфічна та фонетична системи, базові граматичні норми, а також розглядаються лінгвокультурологічні відомості про країну, мова якої вивчається, зокрема про географію, історію та традиції країни, мова якої вивчається, відбувається формування та тренування базових лексичних, граматичних, комунікативних навичок обраної мовою.

Важливе місце в курсі відводиться набуттю і практиці навичок спілкування обраною мовою.

Завдання (навчальні цілі):

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

  • набути навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами;
  • навчитися вести усне монологічне та діалогічне мовленняна з різниих тем на побутовому рівні;
  • вивчити основні особливості фонетичної, лексичної, граматичної систем обраної мови;
  • отримати базові знання про культуру, географію, звичаї та традиції країни, мова якої вивчається.

Теми навчальної дисципліни містяться в анотаціях до неї.

BACH_ANNOT_Druga_inoz_mova_Deutsch_2023-2024

BACH_ANNOT_Druga_inoz_mova_Spanish_2023-2024

BACH_ANNOT_Druga_inoz_mova_Chinese_2023-2024

Остання редакція: 09.02.23